Cutii si alte nebunii


cutii hand painted:)

bratari din lemn, pictate cu diverse modele si dimensiuni

brelocuri pentru chei din piele cu margele, paiete

posete plic din tricot

marți, 22 aprilie 2008

Soft colours


Un comentariu:

Unknown spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a concepe timp de mai bine de 8 ani după ce m-am căsătorit cu iubitul meu soț, dar nimic nu a funcționat, mulțumesc prietene pentru că m-a îndrumat către Dr Ellen. , i-am scris Dr. Ellen pe Whatsapp și i-am explicat situația, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă am adus bucurie acasă, în sfârșit, am copilul meu drăguț, acum sunt o femeie căsătorită fericită, datorită dr. Ellen, contactează-l pentru orice fel de soluție,
Pentru probleme de infertilitate și sarcină
1) Dacă doriți să opriți avortul.
2) Dacă vrei să-ți recuperezi iubitul.
3) Dacă vrei să ai o casă fericită.
4) Dacă vrei noroc din toate punctele de vedere.
5) Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
El te va ajuta imediat.
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp: +2348106541486